25 Kasım 2015 Çarşamba

Gece Masalı

Bir masal daha
Ve sen karga
Herkes aynıdır karanlıkta
Bütün bedenler siyah
Ama sen yine bulmayı başarıyorsun beni
Buradasın sen diyorsun,var olmak diyorum
Güneşler çalıyorum,takvimleri yakıyorum
Hep yanımda ol istiyorum,buradasın diyorsun
Yaşamak diyorum,çok yakışırdı
Bulutların altımızda  kalacağı bir yerde
Biz kelimesini tek başımıza anlamaya çalışmasaydık
'Basit'in üstünde duramadık ve düşündükçe karardı
Ama sen yine başarıyorsun beni bulmayı
Sen buradasın diyorsun,işte şimdi diyorum
Saatleri çalıyorum,medeniyetler yakıyorum
Sadece sen ol istiyorum,buradasın diyorsun
                                      ,sen sadece
                                      ,Oysa ben
Keşke hesabını tutabilseydim zamanın
O zaman severdim belki güneşi
Kaç bıçak darbesine denk gelir bir ruh
Medeniyet anlatsın gördüklerini
Karanlıkla aynı şey değil ki körlük
Sen her gece buldun beni
İrrasyoneldi bu fazla
Çünkü oradaydım,ben
Ve  sen,her gece terk ettin beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nereye gitsem karşıdan geliyorum,uzaklaşmanın anlamını yitirdiği yerde.