5 Kasım 2015 Perşembe

Bir Katil Mağdur Kaldı

Üşüyorum sevgilim
Ay bu gece daha az yanıyor
Başında sen olmak üzere tüm insanlarda öyle

Seni güldürmeye çalışıyorum sevgilim
İnsanlar ısınmak için insan arıyorlar
Bir cinayeti telafi etme umuduyla
Fakat bir cinayeti başka bir cinayetle örtemezsinki

Çok üşüyorum sevgilim
Bir cinayet işlememek için düşünüyorum seni
Sen bir cinayet örterken üstüne
Hayır suçlu aramıyorum vaktimi de örtme diye

Seni düşünüyorum sevgilim
Çünkü bir ceset'in kokusunu bilirim
Canını parfüm şişesine doldurmuş insanlar yüzünden
Zaten bu yüzyılda ölmemek büyük erdem

Çok zor sevgilim
Daha yaratıcı olabilirsin reddetme konusunda
Tek bir mermiyle ölümü anlatamazsın
Bunu herkesler bilir,ama sen bilmezsin ki herkesleri

beni de bilmezsin fakat neden bu kadar yalnızsın
oysa benim düşlediğim sevgi katliamıydı sen değil
kişisel değildi bir katil mağdur kaldı
ama bu komikti sevgilim
geriye kimsenin giremeyeceği boş bir tabut bıraktın
Oysa hiç sevmezdin Palyaçoları







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Nereye gitsem karşıdan geliyorum,uzaklaşmanın anlamını yitirdiği yerde.